yam-yam cycling group

برگزاری تورهای داخلی و خارجی

گزارش برنامه رکاب زنی بندرعباس-گنو-روستاهای گنو-بندرعباس

تیم دوچرخه سواری بندر مریدا با طی مسافتی 130کیلومتری از بندرعباس تا کوه گنو و روستا های آن را تا بندرعباس رکاب زدند.

گزارش برنامه دوچرخه سواری تیم بندر مریدا

مناسبت : آغاز هفته دفاع مقدس

مسیر برنامه : بندرعباس - ارتفاعات کوه گنو و روستاهای کهنوج تنگه باغ- گنو- بندرعباس

تاریخ برنامه : یکم و دوم 1390

تیم متشکل از بهروز اکبری غلامرضا محسن پور سلمان شمسایی  حمید ترخان ساعت 5 صبح  جمعه مورخه 1/7/90  حرکت   خود  را از چهارراه رسالت بندر عباس آغاز کردند. مسیر را از سمت اتوبان راه آهن به سمت تازیان شروع کردیم و بعد از پیمودن 36 کیلومتر به ابتدای جاده آسفالته کوه گنو رسیدیم و به سمت سد بنوبند پاسنگ حرکت کردیم ساعت 8 صبح با پیمودن  مسافتی 4 کیلومتری به سد رسیدیم و  قرار شد برای نهار و استراحت تا کاهش گرمای هوا در کنار سد بمانیم . بعد از خوردن  نهار و استراحت  ساعت 4 مسیر خود را از جاده  آسفالته به سمت ارتفاعات گنو ادامه دادیم . بعد از گذشت یک ساعت رکاب زنی جمعی ازدوستان  به ما اضافه شدن تا مسیر را  به سمت  بالا در  کنار ما باشند که  آقای علیرضا محسن پور و حسین کاظمی از جمله این نفرات  بودن  بعد از پیمودن  مسافتی ساعت 20:40 دقیقه با مجموع 64 کیلومتر به محیط بانی رسیدیم و بعد از کمی استراحت به سمت روستای  کهنوج حرکت  کردیم بعد از طی  مسافت 5 کیلومتر در  ابتدای جاده  خاکی روستا توقف کردیم تا شب را آنجا بمانیم. بعد از استراحت و خوردن شام خوابیدیم . صبح شنبه 2/7/90 ساعت 6 بیدار شدیم و بعد از خوردن  صبحانه اماده  ادامه مسیر شدیم در ادامه 3  نفر از  بچه های   تیم  به دلیل  مشکلاتی  از ادامه  مسیر  انصراف  دادن  و  تیم با 3  نف ر متشکل از  بهروز اکبری غلامرضا محسن پور و حمید ترخان به مسیر خود به سمت روستای کهنوج ادامه داد.

ساعت 9:30 به روستای کهنوج رسیدیم  و به  سمت  باغ  پائین  حرکت  کردیم بعد  از رسیدن  به باغ و کمی استراحت به سمت روستای تنگه باغ حرکت کردیم بعد از عبور از مسیرهای سنگ لاخی و طولانی که مجبور شدیم مسافتی  را دوچرخه ها را کول کنیم  ساعت 13:30 به روستای تنگه باغ رسیدیم  در کنار کلبه ای استراحت  کردیم  و نها ر را هم  آنجا خوردیم  بعد از کمی استراحت ساعت 15 به سمت روستای گنو حرکت کردیم . 15:30 به روستا رسیدیم  و  بعد ا ز کمی  استراحت  به سمت  بندرعباس حرکت کردیم و با طی مسافت کلی 130 کیلومتر ساعت 17:30 به شهر بندرعباس رسیدیم و برنامه را به پایان بردیم.

بهروز سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

حمید جان سلام ازبابت گزارش نویسی و تهیه عکسها سپاس

رضا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام به همه ی ورزشکاران هرمزگانی گل
خدا قوت عزیزانم
من یکی از هم تیمی هاتونم
میخاسم بگم همگی خسته نباشید

گروه دوچرخه سواری درناهای مهاجر چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.dorna91.blogfa.com

باسلام وتشکر چناب بهروخان اکبری از مهمان نوازی شما از بند ر
عباس تا ارومیه قدر دانی می کنم امروز پدرتون به زحمت افتاندتماس گرفتند واز من دعوت کردند که حتمنا سری به میاندواب بزنم من امروز صبح چالدران رابه خوی رکاب زدم مهمان نواز وتوریست پذیر الحق تنوع زیستی دو قوم بزرگ ترک وکرد مثال زدنیست مهمان فرماندار چالدران بودم الحق که مردمانش هم مثل طبیعتش سبز وبا صفا هستند لذت بردم از فرهنگ این مردم وطبیعت دست نخورده اش
شاد باشی
با احترام محسن مهدیخانی کلهر

گروه دوچرخه سواری درناهای مهاجر سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.dorna91.blogfa.com

با سلام وسپاس از کمک و راهنمایی شما دوست گرانقدر
لطفا مار با نام جدید در لینکتون قرار دهید
با تشکر محس کلهر (گیلان غرب)