yam-yam cycling group

yam-yam cycling group

برگزاری تورهای داخلی و خارجی
yam-yam cycling group

yam-yam cycling group

برگزاری تورهای داخلی و خارجی

خرید دوچرخه :

اگر می خواهید نخستین تجربه دوچرخه کوهستان را داشته باشید ...


 ، لازم نیست در همان ابتدا دوچرخه گران قیمت بخرید، ولی در عین حال باید به یک حد اقل در خرید تان دست یابید تا استاندارد های لازم را رعایت کرده باشید و به سبب یک انتخاب نا درست از دوچرخه سواری دلسرد نشده و بدون کمترین اتلاف انرژی بتوانید از دوچرخه سواری خود لذت ببرید.

آنچه که می تواند در خرید دوچرخه مهم باشد هدف و انگیزه شما از خرید دوچرخه است تا نسبت به آن برنامه ریزی کنید. در هر صورت، یا جنسی را نخرید و یا سعی در تهیه جنس خوب داشته باشید تا لذت استفاده از آن برای شما بیشتر شود. حتی اگر توانایی خرید جنس نو را ندارید، (از آنجا که دوچرخه های مرغوب در صورت استفاده و دست دوم شدن باز کارایی بالایی داشته و ارزنده می باشند،) می توانید با صلاح دید خبرگان این رشته از آن مدل ها خریداری کرده و وارد این رشته هیجان انگیز شوید. این را مطمئن باشید که در صورت آشکار شدن مزایا و کارکرد های دوچرخه کوهستان در زمان کوتاهی سعی در ارتقا دوچرخه خود خواهید کرد.

دوچرخه به علت اینکه مستقیمن با انرژی و توانایی شما به حرکت در می آید می بایست روان و بدون کمترین ایرادی بوده و متناسب با کمترین بخش اتلاف انرژی ساخته شده باشد و اینجا ست که بهترین متخصصین دنیا هم پا با صنایع بزرگ، تحقیقات گسترده و پیچیده را انجام می دهند و هر سال نو آوری های تازه ای در این رشته عرضه می کنند. از آنجا که نوع آوری های روز دنیا برای راحتی کاربران عرضه شده و اینکه ارتباط مستقیمی با صرف انرژی توسط فرد را دارد و به مانند یک نوع آوری در کامپیوتر یا خودرو نیست که کمتر محسوس باشد، بهره گیری از بهترین لوازم تا حد معقولی موجب دوچرخه سواری با لذت و امنیت شده و در صورت اثبات این حقیقت حاضرید هر مبلغی را در حد مقدورات تان بپردازید.

گردآورنده : رضا محسن پور

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ

ممنون

مصطفی ملاحی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

هرچی می خرین یه چیزی بخرین که از نظر تخصصی خوب باشه و قبل از خریدن با یه دوچرخه سوار حرفهای مشورت کنید که بعد ژشیمون نشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد